Pití horkého čaje nahrává rakovině jícnu
Pití horkého čaje může silně zvyšovat nebezpečí onemocnění rakovinou jícnu. Tvrdí to studie, kterou dnes zveřejnilo odborné britské periodikum British Medical Journal. Její autoři k tomu dospěli na základě výzkumů v severním Íránu, kde se pije hodně čaje a kde je výskyt …
Importováno: 25. května 2009 (22:40), O zdraví a kráse | Doktorka.cz
Trvalý odkaz: http://zdravi.doktorka.cz/piti-horkeho-caje-nahrav-rakovine-jicnu/
