Vědci vyvracejí tvrzení, že každodenní konzumace vajec ohrožuje zdraví
Pověst vajíček byla v posledních letech lživě očerněna, tvrdí britští vědci z Univerzity v Surrey. Lidé je mohou konzumovat denně bez velkého strachu, že u nich zvyšují hladinu nebezpečného cholesterolu v krvi a ohrožují zdraví. Podle vědců mohou téměř všichni lidé jíst …
Importováno: 19. února 2009 (09:24), Novinky.cz
Trvalý odkaz: http://www.novinky.cz/clanek/161157-vedci-vyvraceji-tvrzeni-ze-kazdodenni-konzumace-vajec-ohrozuje-zdravi.html
